Mistrzowie Zabawy

Niepubliczne Przedszkole ze specjalnością
językowo - artystyczną.

Oficjalny profil na Facebooku

„Trzeba dzieciom dać serce, piękno i uśmiech, aby nauczyły się kochać ludzi i wszystko, co je otacza.” 

M. Kownacka

Zajęcia terapeutyczne w ramach Orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego

W naszym przedszkolu przyjmujemy dzieci z ORZECZENIAMI O POTRZEBIE KSZTAŁCENIA SPECJALNEGO wydawanymi przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne. Realizujemy zalecenia wynikające z orzeczenia w ramach rewalidacji, fizjoterapii, rehabilitacji,  logoterapii, terapii ręki, surdoterapii.  Oferujemy Państwu realizowanie Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego, sporządzanego zgodnie z zaleceniami orzeczenia, w oparciu o indywidualne predyspozycje dziecka.

Jako placówka integracyjna przyjmujemy dzieci z wielorakami zaburzeniami i potrzebami wynikającymi z:

  • niedosłuchu, także dzieci zakwalifikowane jako niesłyszące ( aparat słuchowy, implant )
  • opóźnionego rozwoju mowy
  • niepełnosprawności ruchowej, w tym afazji
  • zespołu Downa
  • autyzmu
  • mózgowego porażenia dziecięcego
  • niepełnosprawności intelektualnej
  • niepełnosprawności sprzężonych, innych.

 

Posiadamy profesjonalny zespół terapeutyczny składający się z kilku oligofrenopedagogów, nauczycieli terapeutów, logopedy, surdopedagoga, fizjoterapeuty rehabilitanta, specjalisty z dziedziny pracy z dzieckiem z autyzmem i zespołem Aspergera. Współpracujemy z psychologiem dziecięcym, z wieloletnim doświadczeniem w pracy z małymi dziećmi.

Zajęcia prowadzone są przez zespół terapeutyczny:

  • mgr Paula Borucka-Buras – logopeda, oligofrenopedagog,
  • mgr Agnieszka Piekarczyk – oligofrenopedagog, surdopedagog, terapeuta dzieci z autyzmem, terapeuta ręki
  • mgr Czesława Kwaśniewska – oligofrenopedagog, terapeuta dzieci z autyzmem, terapeuta ręki
  • mgr Olga Kaźmierska – oligofrenopedagog
  • mgr Ewa Fojcik – oligofrenopedagog
  • mgr Agnieszka Kupiec – oligofrenopedagog
  • mgr Piotr Targoński – rehabilitant, fizjoterapeuta, oligofrenopedagog

 

Nie realizujemy opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju.